Headhunting

Headhunting neboli executive search je nejvyšší disciplína zakázkového náboru.
Jak už z názvu vyplývá, pomocí této metody se obsazují pozice exekutivního charakteru – tedy klíčová místa v hierarchii firmy.

Headhunting se dá využít i u pozic vysoce specializovaných. Samotné vyhledávání je odborná, strategická činnost a nezadá si s prací detektiva. Vyžaduje perfektní orientaci v oboru a síť vybudovaných kontaktů.

Při „lovu“ nestřílíme do neurčita, cílíme pouze na ideální kandidáty a TOP talenty. Díky precizní komunikaci, prověřování a strategickému výběru máme prakticky nulovou odchodovost z obsazených pozic. Nebojíme se proto dávat klientům garanci 6-9 měsíců. V případě, že kandidát z jakéhokoliv důvodu odejde, najdeme náhradu zdarma.

Headhunting na profesionální úrovni je mravenčí práce sestávající z mnoha hodin soustředěného pátrání, následného vyjednávání a podrobného reportingu. S klienty proto spolupracujeme výhradně na základě exkluzivní smlouvy, platba je rozdělena do 2 až 3 částí. S většinou firem, kterým jsme pomohli najít klíčové pracovníky, nás pojí dlouholeté partnerství.

"Skvělí lídři umí inspirovat, vést a motivovat své kolegy."

Jak headhunting s námi probíhá?

Při exekutivním vyhledávání jsme s vámi v neustálém kontaktu. Průběžně vám reportujeme o veškerých činnostech – jaká je situace na trhu, jak vyjednávání probíhají a s kterými kandidáty právě komunikujeme.

Confidential neboli "v utajení..."

Celý proces vedeme v režimu CONFIDENTIAL / přísně důvěrné. Klienta zastupujeme v utajení před konkurencí. Chráníme rovněž interní informace kandidátů před stávajícím zaměstnavatelem.

1. týden

Kick of meeting

Headhunting neboli executive search je nejvyšší disciplína zakázkového náboru.
Úvodní konzultace, na které zjistíme podrobné informace o vaší firmě, vizích i strategických cílech. Na základě toho vypracujeme profil a požadavky na hledaného kandidáta pro klíčovou pozici.

Mapping konkurence / company list

Headhunting neboli executive search je nejvyšší disciplína zakázkového náboru.
Následuje podrobné mapování trhu a konkurence. Využíváme letité znalosti oboru a know-how. Vytipujeme vhodné firmy pro oslovování kandidátů, které spolu s vámi finálně odsouhlasíme. Naše analýza zahrnuje informace o konkurenčním prostředí, potenciálních kandidátech i situaci na trhu.

Interviews & insight views

V této fázi začínáme vyhledávat a oslovovat první kandidáty. Online a offline, přes doporučení ze stávající sítě kontaktů. Máme vypracovaný postup, jak komunikovat s kandidáty aktivními, kteří jsou otevřeni novým příležitostem, i kandidáty pasivními.

2.-3. týden

Mapping kandidátů

Výsledkem pátrání a mapování je tzv. long list, první seznam vhodných adeptů s hodnocením. V této chvíli se již dozvídáme i mnoho cenných informací ze zákulisí byznysu, které jsou pro klienta nesmírně cenné. Jaká je nálada na trhu, jak spokojení jsou pracovníci na současné pozici apod.

3.-4. týden

Intenzivní osobní pohovory

Se všemi kandidáty se potkáváme na osobních setkání.  Máme specifickou metodou prověřování a behaviorálního dotazování. Zjišťujeme, zda kandidát bude vyhovovat zaměstnavateli ve všech bodech metody PERFECT FIT a do firmy zapadne osobnostně. Ověřujeme údaje, které nám o sobě sděluje, zaměřujeme se na silné i slabé stránky.

5. týden

Shortlist / představení kandidátů

Sítem osobních setkání projdou pouze ideální adepti. Vypracováváme short list s hrstkou vybraných kandidátů, doporučených k finálnímu výběrovému řízení. Detailní report obsahuje upřímné a otevřené hodnocení. Pozitiva i negativa jednotlivých kandidátů, náplň práce na současné pozici, ale také výši mzdy a benefity, přínosy pro klienta, prostor pro zlepšení nebo doporučená školení.

6.-7. týden

Výběrové řízení / vyjednávání

V rámci výběrového řízení nabízíme klientům účast na pohovorech v sídle firmy. Vedeme vyjednávání v rámci offer managementu. Pomáháme připravit, správně nastavit a předložit nabídku vhodnému kandidátovi. Komunikujeme rovněž s nepřijatými uchazeči.

8.-9. týden

Nástup kandidáta

Máme 100% míru plnění. Když pozici převezmeme, tak ji i obsadíme. V průměru se nám daří obsazovat do dvou měsíců od zahájení spolupráce.

Garance & consulting

Dbáme na to, abychom s kandidátem a klientem byli v kontaktu i po nástupu, a to v pravidelných intervalech. Díky tomu jsme schopni zajistit oboustrannou zpětnou vazbu. Staráme se o to, aby spolupráce byla přínosná a přinášela užitek zaměstnavateli i novému zaměstnanci. Naše práce nekončí po vystavení faktury.

Nejčastěji obsazované pozice

Generální ředitel – CEO
Výkonný ředitel – COO
Finanční ředitel – CFO
Ředitel IT – CIO
Marketingový ředitel – CMO
Technický ředitel – CTO
Ředitel komunikace – CCO
Personální ředitel – CHRM
Obchodní ředitel
Výrobní ředitel
General director
Managing director
Sales director
Head of sales
Commercial manager
Head of corporate sales
Head of marketing
IT manager
Global account director
EMEA regional director
Procurement manager

Spojte se s námi

Řešíte neustálé náborové firemní potřeby? V tandemu s profesionály to jde snadno. Pokud vás zajímá, jak spolupráce s námi probíhá, sdělte nám pár drobností. Ozveme se vám zpět v rámci úvodní bezplatné konzultace.

10 + 13 =

Adresa

The Blox
Evropská 2758/11

Kontakty

+420 776 418 309
julie@ungrman.cz

Nezávazná schůzka

Pojďme se sejít osobně a probrat možnosti spolupráce. Zveme Vás!

Propojme se na LinkedIn

Připojte se do naší sítě.

Julie Ungrman

Zakladatelka / Headhunterka